ĎALŠIE PRESTÍŽNE OCENENIA

ĎALŠIE PRESTÍŽNE OCENENIA

UDRŽIAVAME SI KVALITU ZA VÝHODNÉ CENY

Potvrdzujú to aj medaily QUDAL, Superbrands a Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, ktoré sme získali. V najnovšom prieskume trhu pečate QUDAL nám odovzdali zákazníci najviac hlasov v troch kategóriách. Medzinárodný program oceňovania značiek Superbrands vyzdvihol našu značku Clever a v súťaži Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka, zvíťazila privátna značka Nice Bites.

Nielen pozitívna skúsenosť zákazníkov, ale aj uznanie od odbornej poroty – opäť sme dokázali, že náš sortiment je kvalitný, obľúbený a na vysokej úrovni. Zisk medaily kvality QUDAL je zárukou, že ponúkame produkty a služby tej najprémiovejšej kvality. Pečať Superbrands je celosvetovo synonymom pre značky s vynikajúcim renomé a anketa Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka zas oceňuje nové a inovované výrobky na slovenskom trhu.

„Kvalita produktov a služieb, ktoré ponúkame našim zákazníkom, je pre nás v BILLA tou najväčšou prioritou. Kvalitu berieme naozaj vážne, a práve preto sa ľudia pravidelne a radi vracajú do našich predajní. Ocenenia QUDAL, Superbrands a Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka sú pre nás veľkým zadosťučinením a zároveň záväzkom do budúcnosti, aby sme ako moderný obchod zákazníkom aj naďalej prinášali kvalitu, inovácie a pridanú hodnotu,“ povedala Albena Georgieva, naša COO.


QUADAL – kvalita zvolená ľuďmi aj porotou


Ocenenie QUDAL sme získali na základe najnovšieho prieskumu slovenského trhu, ktorý bol zrealizovaný počas januára 2024 na vzorke 1 200 respondentov. Účastníci prieskumu nám venovali najväčší počet hlasov v troch kategóriách – Oddelenie čerstvého ovocia a zeleniny, Oddelenie mäsa a Privátne značky: Chladené balené mäso. 

„Mäso patrí spolu s ovocím a zeleninou k potravinám, pri ktorých sú čerstvosť a kvalita na absolútne prvom mieste. Aby sme to pre zákazníkov dokázali zaistiť, dávame si záležať na výbere dodávateľov a máme na nich prísne kritériá. Náš sortiment prechádza viacerými kontrolami kvality a pravidelne školíme aj našich zamestnancov, ktorí pracujú s tovarom a obsluhujú zákazníkov,“ uviedla Albena Georgieva


Clever znova zabodovala v Superbrands 


V Superbrands, medzinárodnom programe oceňovania značiek, v roku 2024 opäť uspela naša privátka Clever. Tá sa počas svojho 22-ročného pôsobenia na slovenskom trhu stala pre našich zákazníkov jednou z najobľúbenejších, a to vďaka priaznivému pomeru kvality a ceny. Výnimočnosť značky Clever uznala v ocenení Superbrands, na základe prieskumu verejnej mienky, odborná porota zložená z expertov v oblasti biznisu, brandingu a marketingu. 

„Clever bola v roku 2002 našou vôbec prvou vlastnou značkou. Dnes jej sortiment pozostáva z viac ako 250 kvalitných produktov, ktoré sú dostupné za rozumnú cenu. Dopyt po výrobkoch Clever je stabilne vysoký, čo nás veľmi teší. Pozorne sledujeme preferencie zákazníkov a pravidelne v tejto značke prinášame atraktívne novinky,“ ozrejmila Albena Georgieva.


Chrumkavá Nice Bites oslovila vo Voľbe spotrebiteľov


Okrem značky Clever sa uznania dostalo aj našej chrumkavej novinke – Nice Bites. Ľudia na Slovensku vyzdvihli jej výnimočnú kvalitu v ankete Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2024, kde zvíťazila v kategórii Orechy, zmesi, sušené ovocie. Cieľom tejto súťaže je oceniť najinovatívnejšie novinky na trhu a uľahčiť zákazníkom orientáciu medzi produktmi. Pod značkou Nice Bites ponúkame rôzne druhy orechov, sušeného ovocia a ich zmesí, ktoré sa hodia kedykoľvek a kdekoľvek – na potulky prírodou aj k večernému filmu doma na gauči. Keď raz tieto produkty otvoríte, vďaka neodolateľnej chuti ich už nebudete chcieť zatvoriť a odložiť si na neskôr, na čo poukazuje aj slogan Nice Bites „Otvoríš a neprestaneš!“.