Rok 2024 v znamení privátnych značiek

Rok 2024 v znamení privátnych značiek

Svet maloobchodu zažíva zmeny, ktoré sú spôsobené celosvetovými udalosťami. Následkom týchto zmien je presun pozornosti zákazníkov na produkty predávané pod privátnymi značkami reťazcov. Podiel predaja týchto produktov neustále rastie a všetko nasvedčuje tomu, že tento vývoj bude pokračovať.

Naša spoločnosť musí na tieto zmeny v zákazníckom správaní aktívne reagovať. Z našich privátnych značiek sa stal jeden z dôležitých pilierov, na ktorých budujeme spoločnosť. Laicky a zjednodušene povedané, z doterajšej Popolušky, ktorej sa predtým nevenovala dostatočná pozornosť, urobíme zaslúženú kráľovnú plesu. 

 

Tento proces nie je jednoduchý a vyžaduje si dôkladné plánovanie a čas. Prvým krokom bolo vytvorenie novej stratégie privátnych značiek, jasný a ucelený prístup k celému portfóliu privátnych značiek, kde každá značka bude mať jasne zadefinovanú rolu a ciele. Nezabúdame však ani na hľadanie ďalších príležitostí pre rozširovanie sortimentu už existujúcich značiek alebo hľadanie možností pre vytváranie nových značiek, ktoré budú v línii so smerovaním našej spoločnosti. 

 

V neposlednom rade je dôležité aj nastavenie komunikácie tak, aby sme budovali silné privátne značky, ktoré budú naši zákazníci poznať, dôverovať im a neustále sa k nim pri svojich nákupoch vracať. Komunikačnou stratégiou je posvietiť si na vybrané privátne značky svetlami reflektorov, zatiaľ čo iné odprezentujeme našim zákazníkom jemnejšou, no stále na mieru šitou kampaňou. 

 

Prvou značkou, na ktorú sme sa rozhodli upriamiť pozornosť našich zákazníkov je značka BILLA Premium. Veríme, že väčšina z vás už zahliadla na predajniach produkty tejto značky v nových obaloch, ktorých účelom je ešte viac podčiarknuť ich prémiový charakter, ktorý je pre nákupné košíky našich zákazníkov v tomto predvianočnom období ako stvorený. 

 

Do pozornosti zákazníkov chceme túto značku dostať nielen umiestnením jej produktov v nových stojanoch na predajniach, ale aj silnou komunikáciou prostredníctvom televízneho spotu, v online priestore, na sociálnych sieťach, či prostredníctvom našich influencerov. 

 

Už teraz vieme povedať, že naša snaha sa vyplatila. Zákazníkom sa značka BILLA Premium, v nových obaloch a s rozšíreným sortimentom, páči a jej predaj rastie. Celé portfólio privátnych značiek postupne predstavíme aj našim zamestnancov. Ešte viac informácií o našich privátnych značkách sa dozviete aj na webe Spolocne.billa.sk.