SPÚŠŤAME NOVÝ SYSTÉM ZADÁVANIA TIKETOV PRE IT

SPÚŠŤAME NOVÝ SYSTÉM ZADÁVANIA TIKETOV PRE IT

Dňa 1.2.2024 spúšťa IT oddelenie zadávanie požiadaviek cez systém Chastia, ktorý zjednoduší komunikáciu s IT.

Tiketový systém riešenia problémov so sebou prináša hneď niekoľko benefitov. Okrem garancie efektívnejšej práce a organizácie úloh zaisťuje aj pozitívnu zmenu komunikácie medzi užívateľom/ užívateľkou a IT oddelením.  Vďaka uľahčeniu tejto komunikácie vieme zabezpečiť rýchlu a najmä efektívnu podporu užívateľov/ užívateliek.

Čo to znamená? 
Všetky problémy alebo požiadavky smerované na IT oddelenie sa budú od 1.2.2024 zadávať výhradne prostredníctvom formulára v Chastia . Do formulára je potrebné uviesť názov požiadavky, jej popis, prípadne vybrať ľubovoľný súbor ako prílohu.
Dôležitou súčasťou je zvoliť si „Cieľový objekt“ požadovanej záležitosti z ponuky. To znamená, že treba určiť oblasť problému – napríklad, či sa jedná o notebook / mobil / SharePoint / EDI / WWS...
Pri zadávaní požiadavky je prístupná aj funkcia nastavenia priority daného tiketu – Vysoká / Normálna / Nízka.

Po zadaní sa daná záležitosť zobrazí v administrácií a následne k nej pristupujú zamestnanci a zamestnankyne IT.

IT technici, ktorých sa daný problém týka, sú upozornení na pridanie nového tiketu prostredníctvom e-mailu. Môžu naň reagovať pomocou správy, prípadne doplniť odhadovaný čas vyriešenia požiadavky či priradiť k požiadavke iného spolupracovníka.

Jednotlivý užívateľ či užívateľka si následne môže pozrieť v akom stave je ich zadaná požiadavka. Vedia tak sledovať celý proces od zadania, cez rozpracovanie až po vyriešenie problému.  
Uzavretá položka sa potom jedným klikom presúva do archívu. 
Samozrejmosťou je nastavenie práv jednotlivých užívateľov/užívateliek tak, aby videli iba svoje požiadavky.

Prihlásenie

 V najbližších dňoch Vám na vaše firemné e-mailové adresy príde mail s vašimi prihlasovacími údajmi do aplikácie. Týmto vás upozorňujeme, že nejde o spam. 😊
 

Manuál

Pre jednoduchšie zoznámenie sa s aplikáciou Chastia sme pre vás pripravili krátky manuál na používanie. Nájdete tam všetky informácie potrebné na prihlásenie, zadávanie novej požiadavky či zobrazovanie vašich zadaných požiadaviek.  

http://Manuály Chastia - All Documents (billa.sk)

V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte kontaktovať oddelenie IT. 😊