ZO ZÁKULISIA KAMPANE

ZO ZÁKULISIA KAMPANE

ZO ZÁKULISIA KAMPANE

Aj keď je vyvážená strava kľúčom k udržaniu dobrej kvality života, ľudia na Slovensku ju nie vždy dodržiavajú.

Podľa prieskumu BILLA, ktorý zrealizovala agentúra 2muse*, si zeleninu a ovocie denne dopraje iba necelá tretina ľudí. Dokonca len 1 z 10 opýtaných jedáva dostatočné množstvo týchto potravín. 

„V prieskume sme tiež zistili, že ku každému hlavnému jedlu dňa si ovocie alebo zeleninu dopraje iba 10 % opýtaných. Okrem toho len 1 z 5 ľudí na Slovensku, ktorí konzumujú ovocie a zeleninu na raňajky, ich jedáva pravidelne,“ uviedla Denisa Pernicová, vedúca oddelenia strategického marketingu.

Rozhodli sme sa motivovať Slovákov a Slovenky k pestrejšej strave prostredníctvom našej letnej kampane Fruits & Veggies. „V BILLA si uvedomujeme, že ak si naši zákazníci pravidelne doprajú viac ovocia a zeleniny, ich život bude kvalitnejší. A práve na kvalitu sa v našich predajniach môžu vždy spoľahnúť. Čerstvé a prvotriedne ovocie i zeleninu u nás nájdu každý deň,“ dodala Denisa.
Téme kvality sme sa venovali aj počas samotného natáčania spotov. 

Gabiku spolu so štábom a našimi kolegami/ kolegyňami sme poslali k jednému z našich dodávateľov – Slnečné záhrady Slažany, neďaleko Zlatých Moraviec. Tam sa na 6 hektároch plochy skleníkov vypestuje ročne až neuveriteľných 276 800 ton paradajok a uhoriek rôznych odrôd. 
Pri výbere našich dodávateľov dbáme najmä na kvalitu. Pri natáčaní museli byť všetci členovia štábu oblečení v ochranných skafandroch kvôli prísnym hygienickým opatreniam na paradajkových farmách - veľmi rýchlo sa tam dokáže rozšíriť vírus, čím sa zničí celá ich úroda.


Poďte sa s nami pozrieť, ako prebiehalo natáčanie našej novej kampane Fruits & Veggies, ktorou vás chceme motivovať jesť viac ovocia a zeleniny, čím si spestríte nielen váš tanier, ale aj váš jedálniček.