POZERÁME SA NA VAŠE VNÚTORNÉ KVALITY V

POZERÁME SA NA VAŠE VNÚTORNÉ KVALITY V

V BILLA NERIEŠIME AKÉ MÁTE VLASY, VIEROVYZNANIE, ČI POHLAVIE

Naša kolegyňa Dominika nám porozprávala o svojich pracovných skúsenostiach a kvalitách, ktoré u seba aj vďaka nim v sebe odkryla. A kam ju doviedla jej cieľavedomosť a chuť sa učiť, sa dozviete v našom poslednom rozhovore.

Akú strednú školu si navštevovala?
Navštevovala som gymnázium.  Následne sa automaticky odo mňa očakávalo, že budem pokračovať v štúdiu na vysokej škole. Prijali ma na Trenčiansku univerzitu Alexandra Dubčeka v Trenčíne, odbor Ľudské zdroje a personálny manažment.

Aký predmet ťa v škole najviac zaujal?
Zaujímali ma skôr predmety, kde som sa mala možnosť naučiť niečo, čo viem využiť v praxi.Napríklad na vysokej škole sme mali podnikové hospodárstvo. Učili sme sa ako si spraviť daňové priznanie alebo ako spraviť odpočet majetku vo firme.

S akými výzvami si sa počas štúdia stretla?
Na vysokej škole sme robili rôzne projekty. Páčilo sa mi, že sme neboli každý sám za seba, ale tvorili sme tím. Výzvou pre nás bolo dať všetko dokopy, keďže nie všetci spolužiaci pochádzali z Trenčína. Bolo potrebné zladiť viacero vecí, ako napríklad čas a dostupnosť. Najväčšia výzva pre mňa bola moja bakalárska práca a dokončiť vysokú školu.

Mala si možnosť venovať sa nejakým mimoškolským aktivitám?
Priznám sa, som skôr workoholik. Zvyčajne si vždy stanovím ambiciózny cieľ. Bežne som mala2-3 brigády naraz. Na strednej škole som si zaumienila, že budem mať nové auto. Všetky peniaze z brigády som si odkladala práve na to.

Aké pracovné pozície si zastávala pred nástupom do BILLA?
Najčastejšie to boli brigády, kde som mala možnosť nadobudnúť bohaté skúsenosti. Najdlhšie som pracovala na čerpacej stanici v Trenčíne, približne 7 rokov. Prevládala tam rodinnáatmosféra. Keď videli, čo vo mne je, tak ma púšťali už aj ako brigádničku k iným, dôležitejšímveciam. Po škole som išla robiť v rámci jedného projektu do poisťovne, kde som si prešla ajpredajom, prijímaním ľudí a následne som mala aj svoj vlastný tím. Potom prišiel COVID, osobné stretnutia nebolo možné realizovať, tak som si začala hľadať inú prácu. A skončila som v BILLA.

Aké boli tvoje najvýznamnejšie úlohy a zodpovednosti v predošlých brigádach?
Na prvé miesto by som zaradila kontakt so zákazníkom. Následne príjem tovaru, plánovanie a spracovanie dochádzky. Jedná sa o zhrnutie toho, čo robím teraz. Postupne som naberala počas tých rokov skúsenosti.

Aké kvality si vďaka predošlým prácam odkryla?
Cieľavedomosť. Keď si niečo zaumienim, tak si idem za tým. Stále spoznávať a učiť sa niečo nové.

A v akých oblastiach by si sa ešte chcela v BILLA zlepšiť?
Stále je tu priestor učiť sa nové veci. Chcela by som sa zlepšiť v oblasti ľudských zdrojov, keďže som ju študovala. V budúcnosti by som rada postúpila na vyššiu pozíciu a spoznala ako fungujú procesy.

Aké sú podľa teba najdôležitejšie kvality v práci?
Myslím si, že dobrá nálada. Pretože poznám sama na sebe, že keď nemám dobrú náladu, tak sa to prenesie aj na ostatných. Ďalej spolupráca s kolegami, sme tu jeden tím.

Aké vlastnosti a zručnosti by podľa teba mali mať kvalitní ľudia?
Chuť pracovať je u nás asi najdôležitejšie. Následne chuť zapájať sa, pomáhať jeden druhému, byť kolegiálny.

Ako svojich kolegov motivuješ a inšpiruješ, aby sa stali kvalitnými ľuďmi a kolegami?
Snažím sa ich viesť dopredu, byť im nápomocná. Zaujímam sa o to, či je všetko v poriadku alebo s čím im viem pomôcť. Myslím si, že to zahreje pri srdci, keď sa sama od seba zoberiem a idem im pomôcť. Snažím sa s nimi nadväzovať priateľský prístup.

Ako sa snažíš v rámci svojej pozície poskytovať zákazníkom kvalitné služby?
Určite ich treba počúvať a snažiť sa im stopercentne vyhovieť. My nechceme, aby človek iba nakúpil a odišiel, ale chceme, aby sa aj vrátil, aby sa cítil príjemne. Veľmi zaváži aj to, ako sa cítia zamestnanci. Predsa len, v prvom rade sú so zákazníkom v kontakte oni. Z mojej pozície chcem, aby sa zamestnanci cítili dobre a potom tú energiu preniesli aj na zákazníkov.