POZERÁME SA NA VAŠE VNÚTORNÉ KVALITY III.

POZERÁME SA NA VAŠE VNÚTORNÉ KVALITY III.

V BILLA NERIEŠIME AKÉ MÁTE VLASY, VIEROVYZNANIE, ČI POHLAVIE

Naša kolegyňa Renáta je skutočným dôkazom, že dátum narodenia je len číslo a človek keď má chuť a odhodlanie, dokáže čokoľvek. Priblížila nám život v období komunizmu, aké kvality vďaka skúsenostiam odkryla a čo jej pomáha na ceste za kariérnym cieľom.

Veríme, že kvalita je v nás. V ľuďoch. Práve ľudia tvoria kvalitu samotnej BILLA.
Na to, že sú pre nás dôležité vnútorné kvality ľudí poukazujeme v našej novej kampani, ktorej cieľom je poukázať na celospoločenskú tému diverzity a inklúzie. Sme zamestnávateľom bez predsudkov, ktorý si vyberá na základe vnútorných kvalít človeka.

Akú strednú školu si ukončila?
Vyštudovala som gymnázium. Chcela som pokračovať v štúdiu na vysokej škole, ale nestalo sa tak, uprednostnila som založenie rodiny.

Aký bol tvoj obľúbený predmet v rámci štúdia?
Môj obľúbený predmet bol slovenčina. Chcela som byť novinárkou. Knižky, romány, vlastná tvorba…to sú moje hobby.

S akými výzvami si sa stretla počas štúdia?
Vyrastala som v období komunizmu. V danej dobe boli možnosti obmedzené, neboli výzvy, proste nebolo nič. Všetko prišlo až neskôr.

Aké pracovné funkcie si vykonávala pred nástupom do BILLA?
Zväčša to boli administratívne funkcie. Kancelária a všetko s tým súvisiace.

Aké boli tvoje najväčšie pracovné úspechy?
V rámci pôsobenia v poisťovníctve, ako prví sme začali robiť kampaň na dôchodkové poistenie, druhý pilier. V danej dobe to znamenal veľký úspech pre celú poisťovňu. Boli sme na to hrdí, spravili sme si odborné certifikáty.

Utkvel ti v pamäti nejaký problém, či už pracovný alebo osobný, s ktorým si dlhodobo bojovala?
S odstupom času si uvedomujem, že môj najväčší problém bol, keď mi môj predchádzajúci zamestnávateľ nevyplatil mzdu. Do dnešného dňa sa nič nevyriešilo, aj napriek tomu, že sme to riešili aj trestným stíhaním. Do dnešného dňa neviem, aký je z toho všetkého záver. S ostatnými problémami som sa zvládla popasovať, no s týmto sa nedalo.

Akú kvalitu si vďaka svojim predošlým skúsenostiam odkryla?
Dokázala som si vybudovať odolnosť voči stresu, čo mi pomáha a poháňa ma vpred.

V rámci svojho pôsobenia v BILLA si mala možnosť nadobudnúť rôzne znalosti a zručnosti. Aké by si ešte chcela do budúcna nadobudnúť?
Aktuálne pracujem na pozícii Špecialistka oddelenia. Chcela by som si osvojiť zručnosti a naučiť sa nové veci, ktoré má vedieť Vedúca predajne a zatiaľ na súčasnej pozícii nepoznám.

Čo ti pomáha dosiahnuť tento kariérny cieľ?
Nasávať znalosti, veľa sa pýtať, veľa sa učiť.

Aké silné stránky si si so sebou priniesli do BILLA a ako ich využívaš?
Rýchlo a rada sa učím. Veľmi veľa vecí som sa tu musela naučiť, čo mi to pomohlo posúvať sa vpred.

Aká kvalita je pre teba v práci najdôležitejšia?
Pre mňa je dôležité, aby som sa v práci cítila dobre.

Ako sa v rámci svojej pracovnej pozície snažíš poskytovať zákazníkom kvalitné služby?
Kvalitná služba znamená, že sa im vieme prihovoriť, vieme ich počúvať, odhadnúť čo potrebujú. Náš zákazník, náš pán – to podľa mňa stále v obchode platí. Podľa toho by sme mali reagovať, hoci nie vždy nám je to po vôli.